Untersiebenbrunn - International Kurzstreckenmeisterschaft

2014.10.15 11:11

Kalandos hétvégénk volt.
Péntek este munka után lementünk a Balatonra, ott is aludtunk pénteken, majd szombaton is. Onnan indultunk a versenyre, elég fáradtan.

Jackpot nagyon jó formában volt, ezt meg is mutatta az első előfutmaban, ahol is pálya csúcsot futott. A szünetben lefeküdtünk kicsit aludni, nagyon álmosak voltunk mivel a Balatonon sokat dolgoztunk és nem a megszokott környezetben tudtunk pihenni sem. Azonban ez hiba volt.
A versenyvezetők úgy döntöttek, hogy előbb kezdik a futamokat... mi ekkor még aludtunk, s nekünk senki sem szólt... ez azt jelenti, hogy a mienk volt a harmadik döntő futam, tehát felriadtunk arra hogy megy a nyúlhúzás. Kipattantunk a kocsiból, felöltöztettem Jackpotot, majd vittem is a starthoz. Semmi bemelegítés, nagyon kellett pisilnie, és nagyon kómás volt ő is. Ennek sajnos az lett az eredménye, hogy egy nagyon nagyon harcos döntőben, ilyen körülmények mellett a start után a 4-ik helyről, feljött a 2-ik helyre. Nagyon szoros lett a befutó. 
Nagyon dühös voltam magamra... benne volt a győzelem Jackpotban, de én elszúrtam. :( 

Whippet male:
Agamennone - Gazzola Mauro IT                     - 23,56 23,52 1 CACIL 
Devaj 1976 Jackpot - Szilvia Varga HU            - 23,15 23,58 2 
Kentfield Freedom - Judit Szanka HU               - 23,52 23,59 3 
Balifail Deimos - Karin Haller A                          - 23,94 24,14 4 
Tisza-parti Szelvesz Ipse - Ingeborg Zauner A  - 27,34 27,47 5 CCLA 
Balifail Cameo - Mag. Karin Haller                     - 24,33 - verl. zurückgez.