Gelsenkirchen - WM-Revanche

2014.09.30 19:28

Nagyon nagyon készültünk erre a versenyre, nagy izgalmakkal indultunk el a rendkívül hosszú útra. 1250 km utaztunk oda... nagyon fárasztó, kimerítő út volt számomra, testileg és főleg agyilag is. Mikor megérkeztünk kissé hűvös volt az idő, a pálya eléggé el volt ázva... rengeteg nevező volt.
Jackpot reggel elég kómás volt, talán az út miatt volt kicsit nyomott... elsőre futott egy közepes időt, ami azt jelenti, hogy az első időelőfutam után a hatodik idővel álltunk. Így vártuk a sokmindent eldöntő második időelőfutamot... nagyon izgultam... idegileg teljesen ki voltam... nem tudtam megfelelően felmérni a helyzetet, nem becsültem fel jól az időt, nagyon elizgultam s nem megfelelően készítettem fel a futamra Jackpotot, ami miatt nem tudott javítani sajnos az idején. Így volt aki jobbat futott nála, s kiszorultunk néhány század másodperccel az "A döntőből". Nagyon nagyon elkeseredtem. Sajnos az agárban benne volt az erő, nagyon jól sikerült a felkészítése szerintem, de óriásit hibáztam. Fiatal ő is és nekem sincs meg még a kellő rutinom egy ekkora versenyhez. 21 nevezett whippet kanból így mi a nyolcadik helyen zártuk a világbajnokság visszavágóját.
Kinti csalódottságomat mostmár felváltotta egy másik érzés, mégpedig hogy mindennap tanul az ember; nekem ez nagyon tanulságos utazás volt. Mostmár tudom, hogy mik voltak a hibák, máskor mire kell mégjobban figyelnem. 

Az alábbi video tartalmazza az összes Gelsenkirchen-i futamot:
https://www.youtube.com/watch?v=psk7sUeW7Hk&feature=share